Заява про обмежену гарантію та гарантійний талон

ГАРАНТІЙНІ УМОВИ ТА ГАРАНТІЙНI ТАЛОНИ

Гарантійний талон

Завантажити та заповнити гарантійний талон можна тут.

ЗАЯВА ПРО ОБМЕЖЕНУ ГАРАНТІЮ

Загальний

Canyon гарантує, що продукти торгової марки Canyon не мають дефектів матеріалів або виготовлення з дати їх придбання покупцем протягом гарантійного періоду, зазначеного нижче.

Гарантійний термін

Гарантійний термін на продукцію Canyon у Україні:

Ігрові крісла, придбані до 01.08.2022 - один (1) рік;
Решта товарів, включно з ігровими кріслами, придбаними після 01.08.2022, - два (2) роки;

Гарантійний термін починається з дня придбання продукту в авторизованого продавця Canyon (інтернет-магазин, ринок техніки чи роздрібний магазин). Ваш рахунок-фактура (або квитанція про доставку) із зазначенням дати покупки продукту є підтвердженням дати покупки. Зауважте, що обмежена гарантія поширюється лише на початкового кінцевого користувача, покупця продукту Canyon і не може бути передана чи присвоєна будь-якому наступному покупцеві.

У випадках, коли ця обмежена гарантія відрізняється від гарантійних процедур, передбачених місцевим законодавством, виробник гарантує виконання гарантійних зобов’язань у спосіб, описаний у законодавстві країни придбання товару.

Строк служби пристрою дорівнює гарантійному строку для кінцевого споживача.

Процедура гарантійного обслуговування

Якщо у вас виникли нарікання щодо роботи пристрою, перше, що потрібно зробити, – це звернутися до розділу поширених запитань, або зв’язатися з відділом підтримки в чаті або на e-mail support@canyon.eu.

Якщо ви не знайшли рішення на нашому сайті, зверніться до продавця, у якого ви придбали товар, з чеком та придбаним товаром.

Обґрунтовані претензії щодо гарантії вирішуються за місцем придбання шляхом заміни на новий пристрій або компенсації.

Для смарт-годинників, сонячних панелей та відеореєстраторів гарантійне обслуговування здійснюється після діагностики у авторизованому сервісному центрі.

Обмеження відповідальності

Гарантійне обслуговування не виконується за умови наступних дій або пошкоджень товару:

  • пошкодження, спричинені впливом навколишнього середовища, такими як пожежа, повінь, ураган, землетрус чи удар блискавки тощо;
  • пошкодження, що виникли внаслідок обслуговування та (або) розбирання (включно з модифікаціями), що виконували особи, які не є представниками компанії Canyon або Авторизованими сервісними центрами Canyon;
  • дефекти або втрати, завдані неправильною експлуатацією продукту, використанням не за призначенням, включно з використанням, що суперечить інструкціям, порушуючи положення керівництва користувача, технічні специфікації або інші опубліковані рекомендації Canyon;
  • пошкодження, спричинені додатковим обладнанням, наприклад пляма від пропалювання від перепаду напруги, плавлення, короткого замикання, розсічення;
  • будь-які дефекти, спричинені спробами підключення до несумісного програмного забезпечення;
  • дефекти, спричинені природним зношуванням товару, включно із сумками, корпусами, наборами батарей або інструкціями з експлуатації;
  • якщо серійний номер продукту (стікери із серійними номерами його частин) був знищений, стертий, змінений або не читається, дія гарантії анулюється;
  • тріщини та подряпини, а також інші дефекти, отримані внаслідок неналежного транспортування або переміщення виробу з вини клієнта, неакуратним чи недбалим поводженням з його боку, нещасним випадком;
  • матеріали (наприклад: тканини, шкіру або інші матеріали, що використовуються при виготовленні виробу та схильні до зношування, крім тих випадків, коли причинами несправності є дефекти матеріалів або якість виготовлення);
  • косметичні пошкодження, які включають, серед іншого подряпини, вм'ятини, зламані/порвані пластикові, тканинні, шкіряні, паперові, картонні або інші частини з легкопошкоджуваних матеріалів;
  • ушкодження внаслідок контакту з різного виду рідинами, вогнем чи інших зовнішніх впливів, а також впливів комах чи тварин;
  • вироби, у яких було змінено: функціональне призначення або можливості без письмового дозволу компанії Canyon;
  • дефекти або пошкодження в процесі використання виробу Canyon для комерційних потреб;
  • ушкодження, що виникли внаслідок використання виробу за екстремальних погодних умов.

ЦЯ ГАРАНТІЯ НАДАЄТЬСЯ ЗАМІСЬ УСІХ ІНШИХ ГАРАНТІЙ, ЯВНИХ АБО НЕПРЯМИХ, ВКЛЮЧАЮЧИ ГАРАНТІЮ ПРИДАТНОСТІ ДЛЯ ПРОДАЖУ, НЕПРЯМУЮ ГАРАНТІЮ ВІДПОВІДНОСТІ ДЛЯ КОНКРЕТНОЇ ЦІЛІ ТА ВСІХ ІНШИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ ЧИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НЕ ЗА СТОРОНИ CANYON АБО НЕ ЗА НЕЇ. ВИЩЕСКАЗАНЕ СТАЄ ЄДИНИМ ТА ВИКЛЮЧНИМ ЗАСОБОЮ ПОКУПЦЯ ЩОДО ПОСТАЧАННЯ ДЕФЕКТНИХ АБО НЕВІДПОВІДНИХ ПРОДУКЦІЙ, І CANYON У ЖОДНОМУ ВИПАДКУ НЕ НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ВАРТІСТЬ НА ЗАМІНУ АБО ЗАМІНУ, ВАРТІСТЬ ОБЛАДАНЬ АБО ПОСЛУГ, ВИТРАТИ НА ПРОСТОЙ, ВТРАТУ ПРИБУТКУ ПОШКОДЖЕННЯ ВІД НАДІЙНОСТІ, ВТРАТА ДАНИХ, ВТРАТА ВИКОРИСТАННЯ, ЯКЩО ПОШКОДЖЕННЯ БУДЬ-ЯКОГО ПОВ’ЯЗАНОГО ОБЛАДНАННЯ АБО БУДЬ-ЯКІ ІНШІ НЕПРЯМІ, ВИПАДКОВІ, СПЕЦІАЛЬНІ АБО ПОБІЧНІ ЗБИТКИ, ЧЕРЕЗ ФАКТ, ЩО ТАКІ ПРОДУКТИ БУДУТЬ ВИЗНАЧЕНІ ДЕФЕКТНИМИ АБО НЕВІДПОВІДНИМИ.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, ЩО ЦЯ ГАРАНТІЯ Є ДОБРОВІЛЬНОЮ ГАРАНТІЄЮ, НАДАНОЮ КОМПАНІЄЮ CANYON І НАДАЄ ПРАВА ДОДАТКОВО ДО ЮРИДИЧНИХ ЗАКОНОДАВНИХ ПРАВ ПОКУПЦІВ ВІДПОВІДНО З ЧИННИМ НАЦІОНАЛЬНИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ ЩОДО ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА/АБО ПРАВ СПОЖИВАЧІВ.

Крім того, зверніть увагу, що продукція CANYON не призначена для «критичних застосувань». «Критично важливі програми» означають системи життєзабезпечення, медичні програми, підключення до імплантованих медичних пристроїв, комерційний транспорт, ядерні установки чи системи або будь-які інші програми, де збій продукту може призвести до травм людей або втрати життя чи пошкодження майна.